Micka picka päron pung står och slickar........

Hej 
 
Nu sitter jag hemma hoss Micka och fixar lite saker med bloggen,
jag har vart lite in aktiv på bloggen men jag känner att jag inte ha något att skriva om, försöker komma på saker att skiva om men gör oftas inte det, men ska försöka bli bättre !!!!
Nu under nyår helgen har jag spenderat i Sveriges mitt punkt Sundsvall (pungsvall)
har även träffat Oskar och den ny tillkomna vännen Nils.
i förre går så åkte jag och Micka in till Sundsvall och där skulle mötta upp Nils och Oskar, medans vi satt och vänta på att Nils skulle komma så åt vi, måste säga att vi satt där i ett bra tag sen så kom Nils super trevligt:)
sen så har vi ju den här Oskar som ALLTID kommer ca 1 timme senare en vad man har sagt,
sedan gick ner på stenstan, 
kollade på lite kläder och sedan bestämde vi oss för att åka till birsta och shoppa där lite,
fikade lite och földe med Nils och träna.
Det har var super mysigt att vara här och nyår har var super trevligt 
Hur har din nyår varit ?
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0