日本のテレビカワイイショップ

Hai ^^
 
jag vet att jag var lite dålig och inte bloggat sedan i går morse men jag har inte haft tid,
i veckan har jag gjort ganska mycket facktist har var med på japans tv i stockoholm färgat hårett och shoppat och så klart puggat måste ju var a duktig i skolan oxå hihi
okej nu ska jag berätta om dag med japanska tv teamet 
såklart var jag i skolan på förmiddagen och sånt, några dagar tidigare hade jag pratat med laktisoda och thess om att vi skulle gå på de tillsammans och vi skulle mötas på platta hahah , dom slutade klockan 3 och jag slutade klockan 14:20 så jag tänkte åka och överaska min moster på hennes jobb men de första som hände rär att jag åker en sation förlångt och åker till frasta stand  så då måste jag åka tillbaka och inte nog med de såklart jobbade hon inte den dagen så då fick jag åka tillbaka igen poor me ^^ och jag mötter upp thess på gullemars för hon kom med bussen sen åkte vi tillsammans till tc och när vi kom fram så var klockan typ 15:40 så mötte vi upp lakrisoda och sen så bestämde vi oss att gå till gallerian och gick så vi gick ditt och vi var rest så många för några av thess kompisar följde med så ja ^^
sen efter att typ sutit där i kanske 40 min så bestämmer vi oss för att gå till kawii shop och kolla läget lite men efter så viste vi liksom inte vad vi skulle göra i typ en halv timme för butiken är väldigt liten för er som inte har varit där :D så vi bestämde oss för att gå till blue fox och titta för jag hade aldig vart därförut ^^
de var vell en bra butik men inget jag kunde köpa då hahah, vi gick även till en till butik lite länger upp på gammla brogatan och gick in på en butik som heter in & Finn de var en helt underbar butik allt var inom min prisklass så de var skönt så jag köpter två paket med lösögonfransar (19 kr st) och condition för jag viste att jag skulle färga håret sen så börja de komma väldigt mycket folk till kawii shop för att klockan börja närma sig 18 så vi gick in och var där ett tag men till slut så kom de så mycket folk så man blev tup helt in trängd i ett hör hahah , så vi gick ut och stälde oss ett tag. När vi stod där ute så kom teamet och började filma och lite sånt och dom intevjua folk och dom i butiken och grejerna , Juste !!! dom hade ställt ut gratis godis hihih så man fick ta först så stod de ingen skjut om hur många man fick ta men pga av thess så blev de de för att hon tog så många hahah men sen fram åt 8 så börja folk lättna av och dom vill ha folk till någon dans del i programet och vem fan vill inte va med på japansk tv liksom så jag stanna kvar och tydligen så skulle vi inte vara vid kawii shop och så dom hade typ hyrt nerde delen av kritallen de var som en redturang så då skulle vi danas ¨fashion monster¨ med henne för att dom hade köpte kläder i butik och hon blev så söööt !! och sen så åkte jag hem :P
 
 
måste bara berätta inna mina bilder kommer när jag och min familj var på ica i dag så när vi skulle gå till kassorna så stog de en uppstopad ren mitt i gången jag blev skit rädd, men nu kommer bilder
 
 
 
 
 
Ha de bra tills jag skriver igen 
 
Chiikoakii



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0