Musik hjälpen , japan fashion on the steet

Hej idag ska jag prata om två saker så ska jag börja prata om tjejers rätt att överleva graviditeten, alla tjejer har svårt att välja om de ska behålla sitt barn fall de har blivit en önska graviditet eller inte har tillgång till en ordentlig doctor eller vårdcentral alla har inte sån hjälp vi har i Sverige i andra länder så måste man betala för att få göra abort och det e inte alla som har råd med att göra en bort för att de kostar så pass mycket och de är inte ens helt säker att dom har tillräckligt med grejer till de då att dom får ta grejer som redan är använda och använda de ingen och de kan leda till att man blir sjuk och kan dö och jag tycker inte de e helt rätvist eller vad tycker ni ? om ni vill hjälpa till så kan ni skicka sms till 72999 med 50,100, 200 och ni kan även skicka in en favorit låt så kommer dom spela de ni måste kriga artist,låt och motivering. Nu över till en annan grej som jag är väldig inspirerad av de är japanskt mode så nu ska jag sätta in lite bilder från gatorna i japan så nu får ni njuta lite av japanskt mode jag ska även göra ett litet collage hur du kan få den japanska stilen genom svenska butiker men de blir ett annat inlägg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0