Hjälp till med vårskrik

Hallojsan(ノ^∇^)
Jag behöver eran hjälp! Vill just du att Kerbera och The Neverdies ska komma till Stockholms län och spela?. Då tycker jag att ni borde gå in på VÅRSKRIK.se och hjälpa till att rösta hit Kerbera och The Neverdies för en eventuell spelning.
 
Du fyller i län,ort,önskat spelställe ( om du inte vet ett spelställe så kan ni hoppa över den punkten), ålder och din email. OM du röstar så är det viktigt att du skriver (ME) efter din ålder. Du kan även önska dem till ett annat län men kom ihåg att skriva (ME) efter din ålder. Jag har fått äran att arbeta i STREET TEAMET för Västernorrland och hjälpa frontfigurerna SEIKE (Kerbera) och Kenny Silver (The Neverdies) med att promota den kommande turnen därav behöver du skriva dit (ME) så de ser att jag är aktiv, det är superviktigt!
 
KOM IHÅG ATT DU FÅR BARA RÖSTA ENDAST 1 GÅNG!
 
 Detta är en kerbera  med -Inglorious 
Detta är the Neverdies med- STHLM
 
Hoppas ni har lust att hjälpa till 
Chiikoakii
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0