Glad påsk (*゚▽゚*)

Hej 


Glad påsk på er o(^▽^) 
Idag åker kellie hem och jag ska hem till mormor,
Och fira påsk .
Igår var jag i skolan med kellie ,Oliwia och kriss , det var super trevligt vi var först i några butiker för att tills efter några saker , sedan så mötte vi upp kriss för at han skulle sluta jobba ,sedan bestämde vi oss för att gå ner till Kungsträdgården för att det var cherry blosom och vi vill ta lite mer Bilder , efter det så skulle vi går bort till "gräset" och sätta oss där. En rolig sak som hände när vi var där så skulle Oliwia gå på toa så jag gick och visade vad det låg , då kom några sister och tig foto på mig , det var lite kul (^_^)☆

Har färgat håret så nu är det rosa lila och nyans av blont

Good bye♪( ´θ`)ノ



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0