halloj gympa på gång

Halloj i byxsorna i dag har jag bara vart i skolan jag har inte gjort speciellt hhaahh duktiga Chiiko ^^ men nu har vi gympa jag sitter och pratar med mayo och sandra de e väldigt sköjsigt ^^ efter skolan ska jag dra till jobbet och jobba en timme sedan måste jag få ta på oliwia för vi ska åka till väsby centrum och gå på yohios signering , kanske får med mig toy också . Har bto snott toys mössa den e jätte gullig har även lagt upp en bild på de på min insta (chiikoaki) hahah
i dag på gympan så har vi thaiboxning de ska väll bli kul tror jag :S hoppas jag inte dör :P måste berätta om när jag satt på bussen på väg hem i går och så kom de på en man i kanske 45 år åldern och så satte han sig så klart bredvid mig när de fans några till platser där back jag hatar sånt jag tycker de e lite långt men de värsta var att han lukta gammalt kattkiss de lukta skit asså så jag satt och anades med munne hela vägen hem tur att jag bara skulle två sationer här kommer en bild på sandra och mayo
nu börjar gympan så ni får ha de bra Chiiko



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0