Halloj :3

 
Hej
 
just nu så sittr jag och titta på this is england super dålig men  de har en bra inerbör eller vad de nu heter
men jag harar och tittat på filmer jag redan har sett hahhaha :P
sitter brevid sag frida och erica och ingen av oss är speciellt intresserad av filmen för vi har redan sett den, filme handlar om en typ 12 åring som blir skinhead och häner med de gänget och typ röker och dricker och massor med skit och dom tror att dom kan ta över england , 
vi missar hela bilde och bild e kul så de e tråkigt att vi ska behöva missa den 
sen efter skolan kanske jag drar och träffar några kompisar i stan och hänger där lite och sedan åka hem och kanske blogga lite till och visa hur man gör en av dom vardags sminkiningarna som jag gör varge dag 
 
här är omslaget om de är någon som vill se de
bjuder på en bild från 9:an :D 
 
Ha en bra dag 
 
Chiikoakii
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0