あなたにこんにちは

ハイ (Hej)
 
 
nu ska jag börja blogga på en på en riktig blogg plats och de ska bli skoj ^^
Idag har jag inte gjort så mycket har pratat med mikela (lilyakii) typ två gånger
har även fixat mi header lite men är inte helt nörjd men de får vell duga för taget i går var jag i stan först var jag hos min faster och sedan åkte jag in till stan och träffade på nora corny your och många andra som jag inte kan komma på namnet på^^ sen när jag och nora skulle åka jag skulle till min faster och nora skulle till tumba på någon doctor how premier så var vi tvunga att gå på toa så då gick vi till mc på tc-centralen för jag viste att de alltid är kö där så man får gå in gratis  för vi hade inte några pengar ⊃)・)ェ(・(⊂ dom som stod framför oss tänkt vi att dom kommer inte ta så lång tid på sig men de som var mest störande var att dom som redan var där inne dom var där i typ tusen år och jag var så himla kissnödig ^^ och den andra killen som gick in han bytte om inte gick på toa och när de entligen var min tur så visar de sig att dom där tre tjejerna som var inne först hade klippt gåt och då tänker man VAFAN VAR NI TVUNGA ATT GÖRA DE HÄR !!!!! på grund av dom så missade vi våran tåg mig gjorde de inte speciellt mycket men för nora gjorde de de men aja, i vecka ska jag till kawii shop då ett japansk tv team är där och filmar och avr jätte itresserad tydligen ^^ så de ska bli kull ska ta lite bilder där och ska föska synas lite i japank tv oxåヽ( ★ω★)ノ 
 
här kommer lite bilder och shit 
Mikeale från när jag var uppe hoss henne 
hade tråkigt på min lediga dag :P
Redigera en bild i dag från ett par veckor sen vi skulle förska vara så lika ett band som kallas Seremedy
 
där är deras låt dock är dom inget band längre
redigerade en till bild de är oxå från sundsvall 
 
 
 
 
De här var vell allt jag hadde i dag 
Ha de bra
Chiikoakii
 
Kei aka Wilma
2013-11-25 @ 00:33:32

awesome! *W*
btw snygga jeans du har C:

Svar: tack så mycket ^^
Chiikoakii




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0