Jul klapps shopping med Annie

Hej 
var med annie i stan igår och jag var även inne på den nya starbucks som har öppnat på t-centralen de e så jävla gott så jag dör, men jallfall vi var i stan på jackt efter julklappar till våra nära och hiddade några saker till min mamma och syrra men tyvär så kan jag inte säga vad de är för att jag vet ej om min syrra eller mamma läser:PVi var bland annat inne på monki indiska vera moda,h&m,gina tricooch massor med andra affärer åt även middag med henne de var mysigt i morogn så ska jag berätta hur de var i dag när jag var på frida redationen och visa vad jag ficm i min goodie bag och lite annat ;D funderar även på att ha en give away på en singerad yohio affisch vad tycker ni ?
 
 
gi
 
ha de bra 
chiikoakii
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0