Hej shoppat här :D

Hej denna månad så har jag shoppa väldigt mycket så nu hade jag tänkt att göra ett inlägg om de och sätta in bilder och prata lite om kerbera konserten jag var på i lördag, vi startar med kerbera de e ett rock pop grej band som består av Freddy,Corro,Zaveoch Seike och dom e relativt nya och dom har en så länge haft två speglingar och den jag var på i lördag var på @hustet i huddinge och de var kul tog tid att komma ditt och sånt men jag stannade på t-centralen och hälsa på några på plattan så jag får skylla mig själv att de tog tid jag köpte sushi också nom nom nom ^^ efter konserten så träffa vi seike och dom och pratade och lite sånt , träffa även Lilyaki har saknat henne så myc och embla och bloggen och massa annat folk som er roliga , sen när jag skulle åka hem så åkte jag med massor av folk på pendeln till t-centralen ingen för alla skulle på fest förutom jag för jag är inte 18 en :( måste berätta när jag skulle gå upp på pressbyrån på t-centralen med en kompis för jag skulle köpa godis :P så när jag skulle gå och ta dricka så var de någon som knacka mig på ryggen och sa hej och de var yousef Billal om ni inte vet vem de googla (er bästa vän) och jag och lilyaki har lite skämt om honom men jag blev så jävla rädd och så prata jag lite med han och jag trodde inte att han visste vem jag var men tydligen så visste han de men aja detta var de jag köpte (bilderna från kerbera kommer någon annan dag )



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0